Klippte håret förkort!!

(null)
Före- efter 

Hej hej! 

Imorse var jag hos frisören. Jag klippte av mig håret. Inser nu efter att det blev väldigt väldigt kort. Men det växer ju ut igen. Så nu ska jag inte gå till frisören på lääääänge. 
Fixk även en liten fin fläta i håret med. 
Sålänge man gör en frisyr av det korta håret så ser det bra ut iallafall. 

(null)

Hämtade ut ett paket efter mitt besök hos frisören. 
Smink och ansiktsmasker vårt. Testade Tea tree den luktade te och den funkade bra. Man lägger en liten bit på näsan och låter värka sedan drar bort och får med massa bläää. Man såg också mycket väl vad man fick bort. 
Kan starkt rekommendera!!

Ha det bra! 
#1 - Veritas

Det låter som om den senaste veckan varit spännande... eller inte! Ögonskada, håröverraskning och jag vet inte allt :) Jag hoppas att ditt öga är bättre nu, sår på hornhinnan gör ju ONT. Jag ser fram emot att titta på din nya video!

Svar: Nu är ögat bra för stunden. Tack!
Jessica Simonsson