Vilken helg!

(null)

(null)

Hej hej! 

Nu tänkte jag skriva om min helt. Min ESC HELG. 

Det hela började med go mat med en vän. Jag tog en hamburgare vilket var såå gott. Seden på kvällen kom det kompisar över till mig för att se ESC finalen.  
Okej så jag hejade mest på Schweiz. Den var min favo. 
Och så spännande det var, jag trodde vi skulle vinna i slutet. Tänk om det var så! Men nopp.. men en 6e plats är inte alls dumt.  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sedan idag (söndag). Så åkte jag och en vän på äventyr. Vi åkte till filmbyn i Mariannelund. Så kul det var. Vi tog bilder. Och de hade musikbås där man fick sjunga några kända Astrid Lindgren låtar. Såklart gjorde jag det. Det fanns ju 3 st bås, jag provade ALLA. Och ljudet på bakgrundsmusiken var olika i varje bås. Så nu kan jag allt om de 3 båsen. 
När man sjöng en låt så kunde man spela in den och sedan få den om man skrev in sin Mail. Och ja.. jag gjorde så klart det. Jag sjöng Lille Katt   . Jag längtar tills de skickar filen till mig sen. Tagga! 

Efter vistelsen så åkte vi hem o fikade. Vi köpte med oss fika hem. Det var såå många som skulle fika på filmbyn så vi kände att vi kan fika hemma. Och det är ju mysigt det med. 

Hoppas ni hadde en bra helg ni med. 

Ha det bra! 
#1 - Kakan

Så härlig helg vi fick! 😊😊

#2 - Kakan

Så härlig helg vi fick! 😊😊

Svar: Ja!
Jessica Simonsson